Pirr i magen!

Älskar att få läsa ord från älskling. Jobbigt att han är så långt borta!

"Det gör jag gumman, så fort jag får chansen! Jag saknar dig så mycket. Gud så jobbigt, jag kommer jobba natt mest troligt tills jag åker hem. Så du vet det. Jag får arbetsfon idag så ska skicka sms från den så du vet vilket nummer du kan ringa om du vill ringa nån kväll. Nu ska jag prova å sova lite igen så jag orkar jobba inatt. Puss älskgumman! Hälsa tuffsarna!"

 

Bättre sambo och bättre husse finns inte!


Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-11 @ 01:41:19
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0