Så, hur gick det? Attract

Love it!

I början känns det lite ovant, lite konstigt. Bandet känns lite löst men det är nog för att det är så låg fart i början. Höjde hastigheten och det blev superbra. Den räknar tid, kalorier, distans så nu har jag gått en timme och gått några kilometrar. Hann aldrig kolla, hade tiden på hela tiden sen stängdes den av av sig själv efter programmet så hann aldrig kolla då den nollas efter det.

Så nu blir det 1 timme om dagen minst på denna maskin, har gått medan jag kollade på resten av The Back-up plan och tv, man tänker inte ens på att man tränar vilket är ett stort plus för mig som ofast inte hittar någon motivation pga tristess.

Men allt som allt ett perfekt vis att träna hemma då man som jag känner sig för fet för att visa sig bland annat folk! Ni kan gå in på Attracts hemsida HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0