Skön, otroligt skön dag!

Vaknade tidigt imorse, riktigt mysigt. Åkte hem till päronen kring 11 sedan drog jag och syster ut med skotrarna. Vi var ute till efter 3, riktigt skönt! Vi åkte en sväng till Sagatun, en sväng på bergvattensjön, en sväng till ok osv. Blev över 6 mil idag. Det var riktigt fint väder :) Så tummen upp för denna lördag.

Nu tänker jag fortsätta att mysa runt i underställ och bara göra ingenting. Kanske att jag tom tar en liten nap men det ska jag inte ha dåligt samvete för. Dagen ska fortsätta lika skönt som den börja, jag ska alltså göra precis det som faller mig in!

En disk är igång också, känns riktigt skönt att slippa diska. Ännu en grej som är toppen med denna lördag. Dock hade den kunnat bli bättre, om älsk hade varit hemma.

Nej, nu blir det chill!


Kommentarer
Postat av: Nora

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 10:40:51
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Linus

Vinterbilder vill man inte se nu!;)

fast det ser härligt ut ändå!:)

2011-05-07 @ 11:17:32
URL: http://shorttermmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0