Snabb leverans på FEBER och BILDER

Jo, som rubriken lyder. Har feber, kände av det lite imorse, tog ingen tablett eller så då. Kom hem på lunch, tog tempen och jovisst hade jag feber. Tog 2 tabletter och blev bättre och nu efter att de har slutat verka har det blivit ännu sämre. JOBBIGT! Ska vila och dricka mycket ikväll så hoppas jag på förbättring imorgon ELLER att jag blir dunderdålig så att jag slippe denna förkylning som jag har haft i en veckas tid nu!!!

Hur som haver så fick jag även bilderna idag. Snacka om snabb leverans, 2 dagar. Har redan ramat i de tre som jag ska ha på våran LACK-hylla i vardagsrummet. Kommer bli så mycket hemtrevligare att ha massa bilder. Ska fixa mer ramar också till andra bilder.

Dessa blev det:

En på Milli och en på Ludde

Och en bild på mig och älsk från balen. Gud vad jag ser ut att ha en tjockismage med det är min höft.

 

Blir så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0