Trött

Stygnen är borta men han har tratten kvar, åtminstone till imorgon så det får läka där stygnen satt. Allt såg bra ut och jag längtar till imorgon då jag får se fram emot en helg tillsammans med en ny hund och Milli. För helt seriöst, han är som en ny hund. Vet inte alls vad som blev om det är som de säger att kasterade hundar blir mer stabil efteråt och att de blir lugnare och så. Eller om det är tratten som har gjort honom lite mindre rädd osv. Hur som haver så verkar han må gott iaf, vilket känns skönt i mammahjärtat!

Nu ska jag sova, detta blir den tidigaste kvällen på länge. Imorgon är det kortdag sen får jag se vad som erbjuds ihelgen. På måndag kommer iaf älsk hem och jag ska pussa honom sönder och samman!

Inget har fått mig att må så bra på en månads tid som ikväll då du sa ömt att du älskar mig, du är min värld, det bästa som finns!

 

Min själsfrände, min älskling, min framtid, min enda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0