Utmaning

Hur bor du: I en lägenhet, dock mer som ett radhus. En 4:a med carport, egen tvättmaskin osv.
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.
Hur lång är du: 156½ och ja, den halvan är riktigt viktig ;)
Kan du laga mat: Ja, om jag måste men duktig är jag inte :P
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som elevassistent på högstadiet.
Vad har du på dig just nu: Leggins, linne, tunika och kofta
Har du någon fobi: Nja, egentligen inte
Hade du en bra kväll igår: Ja, den dög :)
Vilket är ditt senaste inköp: Sele och tvillingkoppel
Din favoritdryck på morgonen: Dricker inget på morgonen
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Gjorde sönder ännu ett glas igår då jag diskade :S
Vem snackade du med senast: Elin
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Loka Citron
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl eller cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag, då jag blir lite onödigt elak :/
Saknar du någon just nu: Ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Att folk är respektlös, hånar osv.
Någon jag stör mig på: Oj, det finns några stycken som jag helst inte skulle vilja se igen :P
Intressen: Kärleken, hundarna, familj, vänner, skriva, film, musik, tekniska grejer som mobiler, skoter, bilar, shopping.
senaste person du kramade: Älskling

Senaste person du ringde: syster
Senaste person som ringde dig: syster
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja, men inte än på några år, vill ha utbildning först
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, blir 22, ganska tråkig ålder om ni frågar mig. Sen vill jag sluta bli äldre nu
Har rakat dina ben någon gång: Ja :P
Är du sugen på något nu: Inte det, jisses vad skönt nu då jag tänker efter :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag tycker inte om kaffe, dricker inte kaffe så, 0, nada, inga!
Använder du hudkräm: Ja, efter varje dusch
Attraheras du av män med skägg: Njae
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Ja!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jo, ganska så
Vilken låt lyssnade du senast på: Pack up med Eliza Doolittle
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, älskling
Vad tycker du är äckligt: hmm, otrohet tycker jag är vidrigt
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang

vilken svordom använder du mest: Många olika, fan, jävlar osv.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar:
Skulle vilja göra piercing i tungan, dock är älskling emot det :P Sen vill jag fylla i min tatuering på handleden, vill även göra en ny på foten.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Ge fan Cilla!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv: Oj, svårt. Vet inte faktiskt.
Jag ville bli när jag var liten: Journalist
Nu vill jag bli: Lärare
Nåt du absolut inte äter: Potatisbullar, fiskbullar m.m
Humör just nu: Glad, längtar, lite fundersam men allt som allt, det funkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0