Varit på jakt!

Har varit på jakt efter ett par nya täckbyxor då lilla fettot Cilla inte kan ha sina gamla längre. Har äntligen hittat ett par här på sportis, de har riktigt bra grejer. Så imorgon blir det att köpa ett par Didriksons täckbyxor. De kostar 900kr men jag behöver verkligen ett par nu innan all skoteråkning plus att jag inte köper täckbyxor varje år, de är något som återkommer varje vinter så tror det kan vara bra att köpa några med bra kvalla

här är de iaf, riktigt snygga om ni frågar mig

Äntligen, nu kan jag checka av vinterjacka och täckbyxor. Bara en ny skoterjacka kvar alltså, vilket jag ska kolla efter imorgon då jag och farmor ska till Strömsund. De har rea på Team Sportia så ska kolla där. Hittar jag ingen där som jag tycker om så får jag låna älsk Tobe-jacka som han lånade ut åt mig så länge. Min älskade älskling som är så ofattbart omtänksam!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Visst behöver man lite egentid ibland, speciellt med två små.. Men man har ändå den där känslan att det ju är en onödig resa så jag borde stanna hemma med barnen. Fast som alla har sagt hittills, de mår nog bra av att slippa mig en dag också;)

2011-02-25 @ 09:46:51
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0