2 paket

Har två paket som väntar på mig imorgon. Vad får ni se imorgon ;) ska bli så kul att se. Sen måste jag dessutom springa några ärenden under dagen, förhoppningsvis är min lilla rast nog stor för det.

Det har varit hur mys som helst med Vicky, vi har verkligen pratat om allt mellan himmel och jord. Nu känns det helt okej att hon åker i väg så länge. Det är helt sjukt ändå hur man byter ämne några gånger under en kväll. Hur kan man ha så mycket att prata om.

Sen blev det även strömavbrott ikväll, helt kolsvart i princip hela Dorotea.

Min väg från kvarteret, rakt ner är det massor med hus som vanligtvis lyser och det är dessutom gatlysen längs hela denna väg och byvägen nedanför. Känns lite läskigt.

Vicky gjorde mig uppmärksam på alla fina stjärnorna. Om man kollar noga på bilden så ser man några :) Älskar stjärnor!

 

Godnatt världen!

Bara 1 vecka kvar till älsk kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0