Älskar dig älskling!

Blir så glad av dina kommentarer och inser hur mycket lättare allt hade varit om du hade varit vid våran sida nu.

Blir orolig, Ludde har ätit 2 gånger idag och har inte gjort nr.2 förutom imorse innan all mat han har ätit. Känns som att han kommer bli förstoppad. Ja, rolig för er att läsa, I know, men här skriver jag om min vardag :P Det är inte lätt alltså, hade önskat att han kunde prata eller åtminstone hade en tankebubbla som visar vad han tänker. Om han har ont eller är törstig eller något.

Nej, huvva. Mitt huvud gör ont av all spänning, ska fixa vatten åt älsklingsludde och sen ska vi lägga oss. Hoppas att han är piggare imorgon och lyckas göra ifrån sig riktigt.


Kommentarer
Postat av: Älsklingen!

Jag älskar och saknar dig! Efter imorgon har vi inte ens 2 siffriga skift kvar innan vi få börja åka hem! Gud så jag längtar!!!! Puss å gonatt gumman !

2011-01-26 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0