Året 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit bra, tryggt och ganska händelserikt.

Bättre än förra året? – Ja det kan jag tycka :D

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Ludde, Milli, flytten, utlandsresan m.m.

Har du flyttat under år 2010? – Japp

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Nja, är allätare då det gäller musik och jag blir ganska fort less på låtar så byter ganska ofta.

I så fall vilken? Många med andra ord

Har du kysst en främling? – Nej, det har jag inte, bara min älskade Sammy.

 

Hur har din kärlek varit 2010? – Det har varit grymt, vi flyttade och har mått gott. Älskar min Sammy, är så glad att jag har honom. ♥

Har du varit kär? – Ja

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja, det har jag, senast idag

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja, senast idag ♥

Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej

 

 

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, tack och lov!

Har någon i din släkt avlidit? – Nej

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej

Varit i slagsmål? – Nej

 

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja

I så fall vad? – Massor med saker, så som försummat, mist människor osv.

Har du skämt ut dig? – Nja, vet inte riktigt. Det gör jag ju iofs jämt

Har du ljugit för en vän? – Nej

Har du varit ute en hel natt? – Nej

Har du blivit tagen av polisen? – Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

 

 

Har du träffat nya vänner? – Ja

Har du förlorat en vän? – Ja

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Nej

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej

Har du ljugit för en bästavän? – Nej

Har du haft en relation med en vän? – Nej

 

Mitt år har varit bra, för mig själv men inte för er antar jag ;) Sen tråkiga svar men så är det :) Ska visa senare vad jag ska göra ikväll, ska hänga med på lite äventyr med syster. Visar som sagt sen :)  Tjinget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0