Att älska sitt jobb

Trots att jag inte har någon utbildning och har halkat in på det jobb jag har idag så är jag grymt tacksam för att jag har fått turen att få det jobb jag har. Jag älskar att umgås med människor, har hittat en fin vän, tjejen jag jobbar med, genom mitt jobb. Får skratta och ha kul med henne på dagarna och vi delar både negativa och positiva ögonblick. Man får sådana relationer vilket är kul, som på deras lucia, det var så kul att få vara med om det och det är ju så mycket mer som kommer nu framöver så som snöskulpturerna, examen osv.

Då en arbetsdag som idag på ca 7 timmar går så otroligt fort, det är då man vet att man trivs och tycker om ett yrke. Jag älskar att vara kring barn, de ger så mycket. De har så fantastiska funderingar och är så otroligt kloka på sitt eget lilla vis :)

Jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0