Dag 1

♥ En bild på mig + 10 fakta om mig.

 

♥ Jag älskar att skriva av mig. Mår bra att få skriva

♥ Jag är blyg

♥ Älskar att spela tv-spel och data-spel

♥ Tycker ofta att det kan vara skönare att vara hemma och mysa än att festa varenda helg och ledig tid

♥ Jag nästan avskyr att prata i telefon. Det är inget jag tycker är kul men försöker göra trots allt

♥ Jag är en tekniktönt när det gäller mobiltelefoner, vill oftast ha det senaste

♥ Har världens bästa familj som alla är omtänksamma och underbara

♥ Har shoppningmani, dock bara i perioder, men dessa perioder är jävligt jobbiga

♥ Har äntligen börjat planera min framtid och det känns jättebra

♥ Älskar mina små tussar som förgyller mitt liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0