♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Kanske låter lite hemskt men t.ex. nu då jag fick en One Piece med 60% rabatt, det är en skön känsla. Det gjorde kvällen mycket bättre.

♥ Som de gånger allt går som smort, allt bara flyter på trots att man brukar att ha otur. T.ex. nu, jag håller på att bli förkyld, sitter och fryser lite smått och kommer få hem en mysdräkt som jag har önskat mig.

♥ Att få höra fina ord eller vara i närheten av de jag tycker om som ger en positiv energi laddar på något vis upp mig. Jag skrattar och mår gott, vilket ger vilken dag som helst livsglädje.

♥ Mitt jobb får mig att må bättre, har glada personer omkring mig, stora som små vilket lyser upp de mörka dagarna.

♥ Mina älskade hundar, mina dyrgripar får mitt liv att vara så mycket bättre. Är man ledsen så tröstar de.

♥ Min älskade älskling Sammy får mig att må bättre, han är den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0