♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Att gå ute när det är mörkt, har varit med som saker som har gjort mig så otroligt rädd. Jag litar inte på människor i min omgivning trots att vi bara bor på ett litet samhälle.

♥ Att något ska hända mina nära, som t.ex. kusinen på hennes jorden runt resa, var orolig varje dag att något skulle hända. Inte nyttigt att man går runt och tänker att något kan hända men så är det.

♥ Rädd för mig själv, för min dåliga självdisciplin. Jag måste verkligen lägga manken till om jag vill att något ska bli av. Vilket är så himla svårt.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad roligt att höra :)

De separata fransarna är super enkla att sätta fasst. Du använder dig av en pincett och tar en frans o taget och doppar i lim. Personligen tycker jag det är enklast att börja utifrån ögat och gå in mot ögonvrån. I början är det pilligt, men det är betydligt mycket enklare än hela fransar, plus att du kan variera hur tätt du vill att dom ska sitta. Att tänka på är att limmet till fransarna med märken Ardell följer inte med , de måste du köpa separat :)



Jag skulle rekomendera instant slip STARKT,.Funkar skit bra. En tabeltt om dagen , och du märker skillnad med en gång,



jag förstår hur du tänker, det här med motivation o självdiciplin är svårt. Jag har vart arg på mig själv många gånger för att jag låter mig äta skit o inte träna, Bara man får hjälp med de första kilona brukar det underlätta. Skillnad = självförtrende :)

Hoppas du är nöjd med svaret annars är det bara fråga igen :)

2011-01-09 @ 19:36:58
URL: http://nina-uusitalo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0