Dagisbarn!

18/19-åringar som håller på som om de vore på dagis. Blir så förbannad att jag inte vet vars jag ska ta vägen.

Tjejer är så jävliga på det viset, de kan såra som ingen annan. Det som har varit nu, jag förstår inte hur man kan bete sig så utan att ha dåligt samvete. De kan inte ha något samvete alls. Gå från att ha varit vänner, som dessutom andra har ställt upp för då det har varit jobbigt och sedan vända till att bli hemska och riktigt urusla människor.

Jag har aldrig varit med om människor som har sjunkit lägre än vad dessa har gjort. Det som var inatt är det värsta jag någonsin har sett och då har jag också gått skola och varit med om diverse i mina kretsar.

Ni är inte värdig några som ställer upp för er, så som ni håller på. Ni är inte värdig och kommer inte att ha några riktiga vänner då ni vänder kappan efter vinden på detta vis.

Ni är de lägsta och mest värdelösa människor som sårar de i eran omgivning och sprider en massa lögner för att få er att framstå i bättre dagar, sanningen kommer att komma ikapp er. Då kommer ni stå själv och jag vet, att ni kommer att ångra det ni har gjort.

Det värsta med allt detta är att ni har sårat en person, gång på gång. Ni förstår inte heller vad det gör för skada.

Ilska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0