En ny dag imorgon?

Klockan 03.00 vaknade jag lika kallsvettig som natten innan. Jag låg seriöst och mådde illa från 3 på morgonen till 7 då min mobil larmade för första gången. Jag försökte sova men det gick inte. Så fick gott skriva ett sms och säga att jag inte skulle komma idag heller. Fattar inte vad det är som är fel?

Ska utesluta en grej iaf till imorgon. Hoppas att det inte blir samma natt igen. Dock har dagen varit lite annorlunda, igår så slutade jag må illa och så vid 2, idag har jag mått illa exakt hela dagen. Till ungefär nu. Ska lägga mig tidigt ikväll och se hur det blir inatt. Huvudet snurrar dock fortfarande så får se hur allt slutar. Jag tycker att det är så läskigt. Fattar inte varför jag mår som jag mår :(

Well, well. Återstår att se hur jag mår imorgon men återigen, håll tummarna!

Nu ska jag slappa huvudet och se Sexlingar i familjen på tv4+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0