Filmtips: Awake! SE DEN!

Grymt äckligt jobbig men grymt äckligt bra! Man får lite panik att man inte kan göra något utan bara se en person lida men jisses vilka twister! Nyvaken, ska alldeles strax ta och ringa Emma som jag såg hade ringt igår då jag åter igen hade somnat. Sova heeeela dagen igår. Så nu när jag vakna var jag riktigt, riktigt pigg :) Skönt, verkar som att jag har sovit igen mig! Iaf, filmen:

 

The story focuses on a man who suffers "anesthetic awareness" and finds himself awake and aware, but paralyzed, during heart surgery. His mother must wrestle with her own demons as a drama unfolds around them, while trying to unfold the story hidden behind her son's young wife.

 

Bild: Google

Text: Imbd

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0