Förhoppningsvis tummen upp för OnePiece

Jag hoppas verkligen att det blir tummen upp för OnePiece igen. Ni minns kanske min glädje över dessa OnePiece? Den gick ganska snabbt över då det inte riktigt gick som det skulle efter rabattkoderna.

Lyckan efter att jag hann ta en med 60% rabatt. Sen fick jag ingen orderbekräftelse vilket inte känns okej då pengarna hade dragits. Så nu har jag skickat in en print screen och berättat vad jag vill ha. Finns inte Union Jack i den storlek som jag vill ha så får de skicka en Lusekofte Marine i nästan samma prisklass. Skiljer 45 kr men det tycker jag då fasen att de kan bjuda på då de har krånglat så mycket!!!

Så, upp till bevis sen om de klarar av detta. Annars är det då sista gången jag beställer av dem och tänker verkligen tala om vad jag tycker och tänker om dem efteråt också!

Men, håll tummarna så återkommer jag senare om hur det gick.


En:


Eller en:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0