Förkyld

Har sovit så otroligt dåligt hela denna vecka. Först dagarna innan älsk skulle åka och sedan dagarna efter dessa. Har nog max sovit mellan 3-5 timmar varje natt vilket kan verka mycket för andra men absolut inte för mig. Stress och förkylning på G i kroppen vilket resulterade att jag ramlade ihop igår på kvällen. Så har sovit ganksa bra inatt då jag tänkte att nästa morgon skulle bli en ledig en. Förutom att jag har vaknat med tät näsa och konstig hals så har det varit bra.

Är så som sagt förkyld, inte för att jag är förvånad. Har bara gått och väntat på det, det eller magsjuka då barnen på dagis har varit dålig på än det ena eller det andra viset. Men trots detta ska jag och syster gå och se bio vid 3 här i Dorotea. Även fast biografen suger med hårda stolar så att man får ont, dålig klippning så man missar halva filmen och suddig och dålig skärm. Ska trotsa detta, har ju motorvärmare på mb så vi behöver inte vara ute något som tur är.

Harry Potter var så grymt bra så måste bara se den igen.

Skriver väl mer senare. Ska duscka håret, känner mig hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0