Godis är köpt

Åkte med en bit smörgåstårta till farmor jag och Emelie. Hon blev helt salig och gud vad hon tyckte den var god ;P haha Så bra gjort Emelie.

Sedan åkte vi och köpte godis, ska nog se någon film snart. Ska se vad som finns att erbjuda.

För övrigt så har Ludde verkligen börjat kunna röra sig :D Blir så glad i hjärtat! :)

En bild som jag knäppte då jag såg mitt gamla teckenspråksprov. Våran lärare blev sjuk och det fanns ingen vikarie så vi fick göra de sista proven via vhs :) Jisses vad jag var smal där, önskar tillbaka till den kroppen :(

 

Men snart så, hemligheten ni vet! ;)


Kommentarer
Postat av: mandyz

Frågestund på min blogg !



allt bra med dig förresten? :)



/mandyz

2011-01-28 @ 21:15:35
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0