Inte mitt verkliga jag!

Kom på att jag har sovit 10 timmar på 2 dagar, vilket är alldeles för lite för min del. Kanske räcker med 5 timmar för många men absolut inte för mig. Ska sova 2 timmar, fika och en promenad med hundarna sen lägga mig igen. Imorgon tar jag nya tag men ikväll tar jag paus. Nu är jag för trött, det har varit så mycket de senaste 2 dagar med för lite sömn, mycket ångest inför älsk resa och upp mitt i natten för att fixa det sista och säga hej då till älsk innan han åkte idag.

Har dessutom varit orolig inför hans resa hela dagen men nu känns det ganska bra då de har tagit sig till Paris utan problem. Han skriver nog om några timmar då de ska vara i Marocko.

Nej, på med värmefilten, ta hundarna närmre och sova en stund.

Fan vad jag saknar min älskade, min enda! Sammy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0