Kissie = Pantad?!

Inte Okej om hon är en idiot mot människor, de kan åtminstone stå upp för sig själv och försvara sig. De vet hur hon är, att hon är en störd människa som gottar sig i att vara elak, ungefär som den elaka häxan i snövit. Skulle hon vara någon rollfigur så är hon garanterat The bad guy i olika skepnader, utan tvekan.

Men nu när jag såg denna bild nedanför och hon försvarar sig då folk har skrivit att hon MÅSTE klippa hundens klor och att vissa anser det vara djurplågeri och ändå skriver något sådant. Ja, jag börjar undra om hon ens har något vett i kroppen?!?!

Kolla stackarns klor

 

Det står som svar på "Djurplågeri, du måste klippa klorna!!

Svar: Nej..? Man kan spara ut dom och måla dom! Jag gjorde dom rosa, fiiiint va?!

 

Okej, hon har säkert fixat färgen i ett program men jag mår dåligt då jag ser klornas längd och att hon tror att det är som med människor att man sparar ut dem. Jag brukar inte tycka så illa om folk men Kissie är helt störd i huvudet. Man gör inget mot små oskyldiga djur. De kan inte försvara sig och vet inte vad som är fel. Hon kommer att få ont, det är så synd om henne! :/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0