Måndag

Ja, vilken bra kväll. Har sovit sen innan fem till ca kvart över sex. Sen ringde jag älsk, äntligen! Det var så underbart att få höra hans röst. Än om vi inte pratade om något speciellt.

När jag vaknade så var jag alldeles kallsvettig och allt började snurra. Vet inte alls vad det berodde på men morfar var här igår och han sa att han var dålig, förmodligen magsjuka trodde han så kanske man har fått den nu då. Illa mådde jag imorse så konstigt vore det inte.

Fattar inte, One Piece har noll koll på min order som jag la efter att jag hann ta efter de la ut rabatterna på facebook. Blir så less. Fick ingen orderbekräftelse men pengarna blev på reserverat belopp vilket antagligen har dragits nu då. LESS! Det enda man kan göra är att skriva mejl också för de svarar inte annars. Tråkigt as hell, hoppas jag får tillbaka pengarna.

Nej, nu vill jag ner och se mammas hemlighet sen lägga mig igen och sova. Skriver kanske mer senare



Från planet då vi for utomlands, med värsta såret på hakan efter en ond finne :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0