Milli - the boss

Milli står och glor, alltså, glor som fasen. Sen börjar hon småpipa lite, glimmar med ögonen. Väntar på någonting liksom. Sen börjar hon kuttra som en duva (de som har träffat henne vet ungefär hur det låter, haha) och sen mina vänner, då brakar helvetet lös. Hon börjar skälla och ser riktigt förbannad ut.

Allt som allt, efter våran lilla diskussion så handlade detta om problemet vart hon skulle ligga. Hon blev nöjd då hon fick den mjukaste kudden högst upp i sängen. Vägen dit gick ju inte att ta bara rakt upp utan hon var tvungen att gå ÖVER Ludde som låg bredvid mig som ni ser på bilden, vidare längs den vita kudden som ni också ser på bilden och sedan till den röda dunkudden. Jisses I say!

Som sagt, The boss!

Själv är jag nyduschad och ska alldeles strax sova. Ska läsa lite ur Mitt Universitetet först :)

 

Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0