Några timmar

På detta dygn har jag sovit: 14 timmar. Då har jag sovit mycket, sovit heeela dagen förutom 2-3 timmar om ens det. Sov nu till strax efter 18. Vissa sover 10 timmar/natt och tycker det är en bra nattssömn. Vissa 8, jag har inte sovit ens en hel natt utan att vakna minst 10 gånger. Då vakna så att jag kan sitta och fundera på en massa inte bara somna om igen.

Den enda gången jag kan sova riktigt bra är på helgerna och jag har ingen aning vad detta kan bero på men visst börjar det bli svårt. Igår på jobbet kunde jag knappt hålla mig vaken, det var riktigt riktigt jobbigt.

Nej, måste ändra på mina sovvanor och det är nu. Skiter i om jag inte är trött, jag lägger mig tidigt och ligger tills jag somnar oavsett om det tar timmar. Då vilar man ju iaf och till slut somnar man ju.

Ja det var det. Ska ta fram kläder till imorgon och fixa så att det bara är att borsta tänderna och ber till gudarna att morgondagen inte kommer att vara likadan som imorse.

Ja, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: V

Längtar tills på fredag, ha en fantastisk dag imorgon raring! puss

2011-01-20 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0