One Piece på facebook

Jisses, vilken bra grej så här på en tråkig torsdag. Går in på facebook och ser att de ska slänga ut värsta rabatten till alla de som är fans av deras fanpage, vilket jag så klart är.

De la ut 1 rabatt på 100% och 5 på 70%, 10 på 60% och 40 på 50% och 100 och 200 på 20% och 10%. Hann att ta en med 60%, kan inte ens tänka mig den som hade turen att hinna ta den med 100%. Tänk en helt gratis One Piece för billiga är de ju inte.

Så nu är en andra på väg hem till mig, den andra som jag också ville ha förutom den som är i fleece. Måtte de passa men det borde de göra, har 10 cm för stora så. Här är min andra skönhet:

 

Som sagt, 60% rabatt, inte fy skam inte! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0