OnePiece (Tidsinställt)

OnePiece fixade allt förresten. Vill ju ha Union Jack men den fanns inte i den storleken jag vill ha så då sa jag att jag ville ha Lusekofte Marine istället om den fanns i lager annars få tillbaka pengarna på samma konto. De la en order av en Lusekofte Marine och fick dessutom de 45 kr som vart i mellan. Så tummen upp för OnePiece som verkar kunna fixa det iaf.

Synd bara att de inte tar åt sig av kritiken att deras kundservice är lika med noll! De borde fatta snart, annars kommer de förlora många kunder. Sa att om de inte skulle fixa detta så skulle inte jag beställa från dem något mer.

Well, well, en sådan är alltså på väg hem till mig:

Känns skönt att ha en i fleece och en vanlig. Så man kan variera och speciellt om någon behöver tvättas ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! var kan man hitta union jack som OnePiece? har letat överallt efter en sån! kram

2011-05-30 @ 22:16:59
URL: http://jco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0