Papper hit och papper dit

Lagt fram hundarnas papper så det är färdigt till imorgon. Imorgon blir det som sagt kastrering på Ludde och 1-årssprutan på Milli. Tror Ludde drog längsta strået ;/ Huvva! Han kommer vara så nere och trött imorgon, usch, kommer göra ont att se. Men det måste göras, det blir bäst så. Mina små älsklingar.

Om en timme ska jag ringa älsk, höra vad han har att säga. Han skrev något om jobbet så ska bli intressant.

Sen jag kom till lägenheten (somna hos mor och far, har världens huvudvärk som verkar bli bättre) har jag diskat undan det sista och plockat bort en massa och ska alldeles strax fixa tvätten. Är sugen på någon mysfilm sen men får se vad jag känner att jag har tid för.


Kommentarer
Postat av: Älsklingen!

Gumman! Pussa dom från mig! Saknar er så sjukligt! Fanå d är för länge kvar än... Puss å gonatt älskling!

2011-01-24 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0