Pjuh!

Nu är räkningarna betalade. Känns så otroligt jobbigt innan man väl sätter sig men sen efter att det är gjort så känns det jävligt skönt. Nu är man 1000-lappar fattigare men nu har man gjort sitt.

När jag kom hem så somnade jag. Vi (jag och Ludde) har inte sovit något inatt. Jag är väldigt tacksam att det bara är att bära upp honom via korgen och lägga honom i sängen hos mamma. Att han slipper åka bil på morgonen innan och allt. Han hoppar till hela tiden, vet inte om det tvärsticker till eller om det börjar klia då det håller på att läka. Kommer bli sååååå skönt då det har läkt och man har sin gamla vanliga Ludde som kan göra massa.

Känns skönt att han mest vilar och inte studsar omkring så han sliter upp eller något.

well well, ska sitta och räkna lite och kolla hur det blir med min planering. Något som jag verkligen, verkligen vill ha!

Mattes lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0