Rast

Är hemma hos mor på rast. Kollar till Ludde. Han har då varit duktig idag med och gjort allt som han bör göra. Såret är fortfarande inte svullet och ser bra ut. Trodde att han spydde inatt pga medicinen men han har inga andra biverkningar så ska hålla ögonen öppna om han spyr igen då han fick medicin nu, han fick iofs lite ost igår och så innan vi fika så kanske var att magen inte ville med. Ska bara vara hundmat idag. Känns som dumt då han har ont och inte kunna ge honom smärtstillande. Så om han spyr inatt igen så tål han det förmodligen inte. Men han verkar inte ha ont i magen, blod i avföring eller minskad matlust. Matlusten är det verkligen inget fel på, han går inte så mycket men när vi ropade mat idag då kom han som en blixt.

Ska snart tillbaka på jobbet, ska se om det finns en dator ledig så ska jag anmäla mig till högskoleprovet idag. Sen är det till att betala räkningar idag också, suck, denna dag är så jobbig. Man får lön men mycket av lönen försvinner också. Känns dock skönt då man har betalat :)

Ska förmodligen unna mig det jag vill ha denna månad också. Ska kolla hur det ser ut!

Nej, tillbaka på jobbet!

Kommentarer
Postat av: V

åh. lilla ludde. skönt att såret är fint.



just ja! man får ju lön idag, eller kanske imorgon!

2011-01-27 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0