Sjuk morgon! (varning, äckligt inlägg)

Vaknade klockan 5 imorse och kallsvettades som fan och mådde så illa så jag sprang på toa direkt. Inget kom dock men illamåendet höll i sig så hämtade en hink och la den bredvid sängen. Satt jag upp mådde jag illa, låg jag ner mådde jag illa, stod jag upp mådde jag illa.

Tittade jag rakt upp med ögonen så snurrade hela rummet, samma hände om jag tittade rakt ner. Snurrandet gjorde att jag började må tokilla igen så det kom igen men som vanligt, inget kom upp denna gång heller. Klockan 7 var jag fortfarande vaken och mådde illa, hade lagt mig på sidan för att vara redo med hinken. Tänkte att detta går ju inte, kan ju inte jobba om jag ska bli tvungen att kuta på toa så fort jag får kväljningar än fast det inte kom något. Man kan ju aldrig vara säker på att det inte kommer något. Så sjukanmälde mig och försökte sova.

På något vänster så gick det och när jag vaknade var jag mycket bättre förutom en huvudvärk som inte av denna värld. Så, det var alltså inte magsjuka, för då skulle det ju bara spruta ur mig (ursäkta mitt uttryck) men vad fasen var det annars då?

Jag har ingen aning, kan vara att jag är utmattad, lägger mig aldrig innan 1 på nätterna (=idioti!!!). Men man kan ju aldrig vara säker på att det ör det som var problemet.

Blev rädd och tycker att det är konstigt att det inte fortsätter. Ska dock lägga mig och sova en sväng till. Få bort min hemska huvudvärk.

usch, fyfan vilken morgon.

Kommentarer
Postat av: Dutten

Ta resorb, drick vatten och sov mer än va du brukar! Kroppen är inte dummare än att den säger ifrån när de är något galet (tex utmattning och vätskebrist!!) <3

2011-01-19 @ 15:20:30
Postat av: V

usch! jag hoppas att du mår bättre. :( puss

2011-01-19 @ 16:20:55
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: N

Jag vet inte om du varit ner till läkaren än, men se till iaf att de tar blodprover även för gluten. Jag har gått med EXTREMT illamående ett års tid nu och de har aldrig kollat varför när jag varit ner. Till slut, precis innan jul, tog de blogprover eftersom jag rasat i vikt och då visade det gluten. Man behöver inte vara dålig i magen för att det ska vara det nämligen.. Jag har bara haft illamående hur länge som helst!



Hoppas de kommer på vad som är fel iaf, det är ju aldrig kul att behöva må illa!

2011-01-23 @ 18:01:29
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0