Skönt nånting!

Fick ett bra för ett tag sedan efter att jag har bytt från SEKO till Kommunal att jag inte får inträde till A-kassan för att de inte har sett att jag har jobbat och en massa skit som inte stämmer. Så ringde dit nyss och allt såg okej ut. Sådant uppskattas på en måndag, jag som hatar måndagar i vanliga fall. Att det inte behöver bli något krångel utan att allt bara godkänns med att de skriver att de har pratat med mig. SKÖNT!

Nu ska jag bara ringa vet. i Åsele och folksam för att fixa lite saker senare för nu har min rast snart tagit slut. Ska ner och fortsätta att mysa med barnen. Det är så roligt jobb, speciellt idag då det har snöat så mycket. Vissa barn skrek av glädje då de såg snöhögarna :D Jag som inte tycker om all snö för tillfället började tom uppskatta den lite :)

Får se om jag får något paket idag :) håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Julia

I LOOOOVE YOU SÖTNOS!

2011-01-10 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0