Snart -20

Det är så otroligt jobbigt då det nästan är -20 grader ute igen och Ludde har ont :/ Han tycker det är mindre kul än vanligt att göra sina behov ute. Det är riktigt komplicerat just nu för honom :/ Antar att kylan gör det ännu svårare.

Men nu har han kissat iaf. Får ta av honom kragen då han ska göra något annat vågar han inte. Iaf inte nu första dagen. Får se hur det går imorgon.

Sover hos päronen inatt så han slipper åka bil imorgon på morgonen då jag brukar vara stressad. Nu får han vila hela kvällen plus att vi sov från 4 till 7 ungefär.

Nej nu ska jag och syster snart slå på en film, skriver vilken sen. Tror att den kan vara riktigt bra :)


Kommentarer
Postat av: Älsklingen!

Men huvva stackars Lilla Bubben!!! Fan att jag inte är hemma å kan ta hand om honom nu när han är sådär... Satan... D är så länge kvar än, nu har jag så mycke saknad efter dig å tuffsarna så varje dag går så sakta! Puss älsk!

2011-01-25 @ 22:17:22
Postat av: Älsklingen!

Men huvva stackars Lilla Bubben!!! Fan att jag inte är hemma å kan ta hand om honom nu när han är sådär... Satan... D är så länge kvar än, nu har jag så mycke saknad efter dig å tuffsarna så varje dag går så sakta! Puss älsk!

2011-01-25 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0