Snart så!

Jag ska snart avslöja det jag gjorde igår som jag skrev i ett inlägg. Om jag vågar ;)

dagen började inte alls bra. Morgonen då jag vaknade snurrade alldeles för mycket. Låg i sängen på sidan och försöka komma mig för att klä mig för att sedan kunna gå ut med hundarna sen åka på jobbet. Men låg i flera minuter och kom ingen vart. Det snurrade vilket ledde till illamående. Och jag är fortfarande INTE gravid. Sjukan är stängd idag också så dit kan jag inte gå heller.

Kom mig på jobbet men känslan har förföljt mig heeela dagen. Så ska ta en nap nu och slappa framför tvn. Vill bli bättre. Men som sagt, det jobbiga är att det kommer och går. Så imorgon kan jag vara i toppform igen och sen på söndag lika dålig som idag.

Det är det som är problemet! :/


saknar sommar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0