Sött sms!

Fick just ett sött sms från Anna:

"Vi är snart på gång, håller bara på att fixa det sista! Det kommer bli sjukt god mat bara så du vet, så håll i dig! Jag ringer när vi åker!"

De lagar och fixat maten hon Vicky, mitt kök suger med världens sämsta spis som knappt funkar. För att inte tala om ugnen som ibland inte funka så maten inte ens bli färdig (vilket inte är så bra när det gäller kyckling). Att det är god mat tvivlar jag absolut inte. De brukar säga "Ju fler kockar, desto sämre soppa" men så är det inte i detta fall, då båda två är gudomlig på att laga mat och baka :)

Iiiih, vad mysig och härlig kväll detta kommer bli :)

Kommentarer
Postat av: V

Helt toppen fint!

åhh vad jag tycker om att umgås med er, puss och godnatt!

2011-01-22 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0