Sova

Ska alldeles strax åka hem och sova, har umgåtts med päronen ikväll, fått se mammas hemlighet.

Håll tummarna att jag inte blir magsjuk men nu har illamåendet och yrseln gått över. Imorgon är det en vecka kvar tills lilla älskade prinsen ska få åka till vet. och kastreras. Mammahjärtat kommer att smälta. Kommer att vara riktigt tufft att se honom trött och dålig samt med en krage kring halsen. Mamma ska förmodligen följa med, vill inte åka själv, någon måste kunna ha honom i knät och mamma är nog nr.2 av den som han känner sig mest trygg med efter mig då älsk är borta och jobbar.

Huvva, det kommer bli tufft att se honom dålig men det känns samtidigt bra att få det gjort innan hans instinkter kommer. Kanske det inte blir lika tufft för honom då Milli är i löpen osv. Nej, ska sätta fart, verkar på Ludde som att han vill hem och sova, han sparkar som bara den ;) ligger upp och ner här bredvid

Tröttisen min

"Matte orkar inte vara modell" :P


Kommentarer
Postat av: ELina

säg gärna till vad du tycker om min dagens outfit!:)

2011-01-17 @ 22:02:03
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0