Sovdags!

Tänker sova på soffan, faktiskt. Hatar att inte ha tv i sovrummet, det är det värsta som finns nästan innan man ska sova. Jag ser alltid tv innan jag somnar, brukar somna med den på. Jag och älsk sitter framför tvn in i det sista på kvällarna/nätterna. Så ska ta mitt täcke och mysa ner mig i soffan.

Mår fortfarande illa i magen, nu har det alltså pågått hela dagen. Ska ta mig ett äpple innan jag somnar. Vill inte vakna inatt av att kallsvettas men just nu känns det inte som att jag har något annat att vänta mig. Isf ringer jag mor direkt och åker ner på sjukan. Kan fasen inte köra bil i det tillståndet så allt snurrar och jag vill kräkas non stop.

Nej, det var ju skönt igår och ikväll när det försvann. Inte nu då det är tillbaka!

Well, well. Det var det. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0