Tjo!

Det var denna helg, den gick grymt fort, för fort. Det är redan söndag. Det känns som att helgerna är målet på veckorna men sen då? Det känns som att livet inte riktigt går ut på något.

deppig tjej, nja, alltså jag är fortfarande yr. Illamåendet har släppt men när jag sover kan jag t.ex. inte ligga på rygg ens för då snurrar hela huvudet. I huvudet eller vad jag ska säga, det är svårt att förklara men det snurrar som i huvudet. Är riktigt less, fortfarande lite småyr men långt ifrån hur det var igår då jag t.o.m börja lipa framför mamma för att jag blir så rädd. VARFÖR MÅR JAG SÅ HÄR?

Och NEJ jag är inte gravid!


Hur som, imorgon blir det läkarn, imorgon ska jag få svar.!!!



Fredagen var hur mysig som helst, det var så trevligt. Vi åt världens godaste mat som Vicky hade gjort. Kyckling med någon vitlöksost i tillsammans med sallad. Hur gott som helst!

Sedan äppelpaj som efterätt och det roliga var att på tvn precis innan de kom på lagade de äppelpaj och jag blev sjukt sugen, så lite passande ;)

 

 

Sedan följde massa spel som t.ex. Barn Jeopardy, Med vilda gester. Sen kom vi på att vi kunde köra Galenpanna med Post-it-lappar. Alltså, att man skriver en person sen ska man utifrån Ja och Nej frågor lista ut vem man är. Jag var bland annat Stig Helmer, Kissie, Bamse, Sammy och en viss annan person här i Dorotea ;) haha. Skrattade som aldrig förr.

Känns dock trist nu då Anna åker tillbaka till Växjö och Vicky drar till Thailand i veckor :/ men därför var det toppen att vi hade en sådan kväll innan det tar ett tag tills vi ses igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0