Ursäkta mitt språk men...

Vilken jävla skitdag känner jag nu. Detta är det värsta jag har varit med om. Ludde är alldeles utmattad men kan inte sova pga kragen, han ser så ledsen ut på ögonen.

Skulle lyfta upp honom på soffan och han pep, kan bara ge honom smärtstillande 1 gång om dagen. Och apropå smärtstillande så skulle jag svänga in på apoteket i Åsele innan det stängde för att hämta medicin sen har de det inte hemma? Jaha, min hund ska inte få ha ont bara för att vi bor på ett skitställe med noll service och lager. Som tur var så hade de i Vilhelmina så blev till att åka dit innan vi kunde åka hem.

Nu är vi äntligen hemma, men jisses vilken klump jag har innanför bröstet. Det känns så jävla jobbigt. Både för honom och för mig! :/ Usch!

Tror vi alla 3 ska sova en stund, det har varit en jobbig dag för oss alla!


Kommentarer
Postat av: V

usch stackare. jag har tänkt på er. har det blivit bättre?

puss

2011-01-26 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0