Vad jag gör uppe nu?

Ja, det är en bra fråga. Det är näst sista natten innan älsk åker, det känns hemskt. Han har fixat en massa med jobbet innan imorgon så jag tänker envist vänta tills han är färdig. Tänker inte lägga mig ensam i sängen då jag har möjlighet att mysa ner mig med honom vid min sida! ♥

Hundarna har gett upp sen länge men visst känner de av att något är på gång. De har inte träffat husse på hela dagen nästan och så fort knät blev ledigt så var Milli väldigt snabb upp och korvade ihop sig sen somna fort så att husse inte har hjärta nog att flytta på henne. Ludde la sig tätt intill bredvid knät då han kom andra plats vad gäller knät ;)

Nej, ska borsta tänderna, ta fram kläder så jag kan sova in i det sista imorgon. Glad att iPhones väckarklocka fungerar igen vilket den inte gjort på hela helgen på grund av en bugg. Helt otroligt att hela världen blev utan väckarklocka :P

Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0