Vilken kväll

Och med det menar inte något bra. Jag och mamma skulle ner och hämta lite papper och fixa lite grejer när jag hade slutat. Sen ringer pappa och talar om att farmor måste ner på sjukan. I två timmar satt vi nere där och sen åkte hon vidare till Åsele. Nu här hon i Lycksele och har inte fått höra något mer. Håll tummarna, men farmor är stark, förhoppningsvis är det inget allvarligt, men jisses vad blek och dålig hon var idag :/

Så därav min frånvaro, dock är det bra med det här tidsinställda inläggen, superbra. Därför videon med Mohombi kom upp klockan fem. Ska sova nu, blev lika sent idag som igår och dagarna innan det. Måste verkligen ge mig och lägga mig tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0