Bra dag!

Idag har det varit en bra dag. Både på jobbet och efter jobbet.

Började min dag med frukost, hör och häpna, det blev havregrynsgröt. Har inte ätit frukost på säkert 6-7 år. Dessutom varit duktig med de mellanmål man ska ha per dag och ätit bra lunch med 0 kolhydrater och sallad till middag. Duktigt? :) Dessutom har det blivit en liten promenad också :)

Ja, så ska jag alltså fortsätta nu tills...jag typ dör. Japp, så är tanken.

Nu ska jag packa till imorgon, för då bär det iväg till Borga, fyyyfan vad skönt :)

Kolla Milli och Ellie för någon dag sedan. Sorry för dålig kvalla ;)


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hon är så fin våran lillstinta!! Saknar er! Ha så kul i borga i helgen, puss älskgumman! Godnatt å förresten, läggdags nu för mig :s

2011-03-04 @ 08:55:34
Postat av: Jennie

jag såg din kommentar hos Beata, hemsida ska du trycka på.

2011-03-04 @ 10:40:57
URL: http://doublevision.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0