Migrän!

Har världens början på migrän känner jag. Förmodligen ett resultat av dålig sömn sen älsk åkte. När han är hemma så VILL jag lägga mig, känner mig trygg att veta att han antingen ligger bredvid mig när jag somnar eller kommer inte så långt efteråt och lägger sig nära mig. Att jag dessutom kan vakna mitt i natten och vara lugn, lägga mig närmre och somna om lika fort igen.

Nu vill jag INTE lägga mig, jag är hellre vaken till småtimmarna bara för att det är så jobbigt att somna själv. Känner mig inte trygg varken när jag somnar eller när jag vaknar mitt i natten i ren panik. Hade jag inte haft tussarna så hade det varit ÄN värre. Nu kan jag åtminstone ta någon av vovvarna under täcket nära mig och snusa på, då jag inte kan snusa på älsk.

Men ska jag vara helt ärlig, jag sover fortfarande med en tröja som han äger. Har t.o.m sprejat på lite parfym nu då den inte luktar så mycket Sammy längre. Ja, så går det!

Nej, får se hur huvudet är imorgon men som jag känner nu så kommer jag nog inte kunna somna i första taget. Dessutom är jag så JÄVLA korkad att jag fortsätter sitta vid datorn trots att ögonen reagerar på ljuset vilket i sin tur gör svinont i huvudet.

Cilla = Envis åsna! Bara 2 veckor kvar tills älsk kommer hem, LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Javisst! Jätte kul med två :)

2011-03-02 @ 17:57:31
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

Snart är jag hemma gumman! Puss älsk saknar dig!

2011-03-03 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0