Västerbottensring!

Letar febrilt efter en västerbottensring på någon pantbank eller något. Min nästa önskan! Frågan är dock vad jag ska ha för storlek. Idag testade jag min mormors förlovnings och vigselring.

För det första, det kändes så otroligt varmt. Tänk att min mormor har burit de där ringarna sedan hon var 18 (om jag inte har helt fel).

För det andra så har vi exakt samma storlek. På båda ringfingrarna har jag 18 mm. Många som säger att vi är lika varandra så även händerna :) Mina korvfingrar!

Men denna ska sitta på långfingret och jag har ingen aning om vad jag har för storlek på det fingret. Ska kolla det imorgon :) Nu ska vi dock sova.

Har spenderat kvällen hos mina föräldrar och myst, ätit en semla, mamma gör världens godaste semmelbröd. Dessutom har en och annan vaniljbulle slinkit ner. Väntar dock på ett paket i veckan sen ska mitt schema bli lite mer exakt. Japp, nu händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0