Skönt att få röra på sig

Idag gick det inte alls lika trögt som det gjorde igår och iförrgår. Vet inte men det kändes lite svalare, det kan väl ha varit det som gjorde det. Eller så var det att jag hade musik i öronen, det blir inte lika tråkigt. Ska skaffa mig en sån minimini ipod som man bara kan sätta fast på sportbhn eller så. Det vore väldigt lättsamt, iaf mer lättsamt än min klump till mobil :P

 

Såg nu också att det fanns armbandrem som man kan hä den på

 

(bilder från google)

 

Så här ser det iaf ut runt sjön;

sett från parkeringen, runt den sjön springer man så, tror det är ca 3 km om jag inte minns fel.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så springer man på en stig i skogen runt sjön, dock är det kvarter på några ställen.

Är på andra sidan här, där ser man slalombacken bland annat

 

Och här är jag, men solen i ögonen ;P haha. Och svettig som fan ;) lite bekymrad ser jag ut och vara också :P

 

Nej, ska gå och skölja ur inpackningen jag har i håret. Lovat mig själv att göra inpackning minst en gång i veckan. Mitt hår blir så slitet annars :/

 

Uppdaterar mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0